Nigahlar
və xəyanət
Belə bir statistika var: məhəbbətlə məşğul olarkən dünyasını dəyişmiş
kişilərin 85 faizi bu vaxt arvadına xəyanət edirmiş. Hamı bilir ki,
seks gozəl şeydi, insanlar bununla hər gün 120 milyon dəfə məşğul olur.
Amma hamı da bilir ki, ailə konfliktlərin əsas səbəbi də seksdir. İndi
anlaya bilmirəm ki, insanlar sekslə rahatcana, yəni pasportunda möhür,
kəbin kağızı və sair atributlarla məşğul olmaqcün evlənir, yoxsa xəyanət
eləməkçün. Maraqlıdır?
Alimlər deyir ki, məhəbbət zamanı insanın aldığı kimyəvi effekt valium
narkotikinin təsirindən 20 dəfə çoxdur. Təbiətdə, məsələn erkək şir
üçün heç bir məhdudiyyət yoxdu. Onun nə kəbin kağızı, nə də ailə qarşısında
öhdəçiliyi var. O, gün ərzində 50 dəfə erkəkliyini sübut eləyə bilər.
Amma yalnız müəyyən zamanda, yəni harmonları onu nigah rəqsini oynamağa
vadar edən dövrdə və mütləq müxtəlif dişilərlə. Bəs niyə görəsən insanlar
evlənməyə can atır. Üzük, xonça, cehiz, gəlinlik paltarı, toy, yengə…
Üstəlik bununçün elə maraqlı, qəribə, qeyri-adi üsullar fikirləşib tapırlar
ki, gərək son dərəcə axmaq olasan ki, «yox» cavabını dilinə gətirəsən.
Zaman keçdikcə insanlar deyəsən mazaxistcəsinə özlərinə zülm verməkdən
ləzzət alaraq evlənmə mərasimini incəsənət növünə çeviriblər.
İranda qəbul edilib ki, evlənən gün bəyin bədənində bir dənə də tük
olmamalıdı. Ona görə də toyqabağı qaçhaqaç zamanı daha bir problem olur.
Bədənin epilyasiyası çox vaxt aparır, fikriniz üz qırxmağa getməsin.
Hələ ağrını, zülmü demirəm.
Yava adasında taleyini birləşdirməyə can atan cavanlar adi, formal məsələlərdən
savayı yerli administrasiyaya 25 siçovul quyruğu təqdim eləməlidirlər.
Bir növ vergi kimi. Boşananların işi lap çətindi, onlar 40 siçovul quyruğu
tapmasalar, azadlığı bir də qulaqlarının ardını görəndə dada bilərlər.
Afrikada Makua nəslindən olan kişilər çox romantikdi. Onlar sevib-seçdiyi
qızlara ağzında rəngli daşlar gətirirlər. Əgər qız daşı götürərsə, deməli
onun nişanlısı olmağa razıdır.
Yeni Qvineyalı adaxlı nişanlısına 20 balıqqulağı, 20 cənnət quşunun
dərisi, 20 donuz verməsə onu yaxına buraxan olmaz. Bu tərəflərdə donuz
müqəddəs heyvan sayıldığından gəlinin başına fata əvəzinə donuzun mədəsinin
tərzinə çevrilmiş dərisi salınır. (Qadın olmaq, hələ bir ərə getmək
hər yerdə çətin imiş).
Bədəvilərin toy yeməyi lap qəribə və xüsusilə çətindi. Qızardılmış dəvənin
içində qızarmış qoyun olur. Qoyunun içi bişmiş quşlarla doldurulur.
Quşların içinə balıq, balığın içində isə yumurtalar qoyulur. Bundan
hansınınsa birinə gücün çatmasa evliliyi yuxularında görə bilərsən.
Yaponlar isə belə məsələlərdə də uzaqgörənlik və ağıl nümayiş edirlər.
Təzə evlənənlərə içində iki xərçəng oturmuş bir zəmbil-bağlama bağışlanır.
Bu xərçənglər vəfalılıq və sədaqət rəmzi hesab olunur. Çünki həmin zəmbilin
içinə xərçənglər balaca ikən sürünüb girir və böyüdükdən sonra ömürlük
olaraq orda qalırlar. Bir növ əl-ayağının ömürlük bağlanması kimi.
Nigeriyanın cənub-şərqindən olan adaxlılar nişanlısını götürməyə gələndə
qızın qohumlarının arasından keçməlidir. Qohumlar isə əllərində dəyənəklə
bəyin harasına gəldi kötəkləyirlər. Bu da bir növ dərsdi, ömürlük yadda
qalması üçündü.
Hindistanın əyalətlərinin birində ikimərtəbəli rəqslər toy mərasiminin
bir hissəsidir. 12 kişi bir birinin çiyninə dırmaşaraq 6 cütlük əmələ
gətirir. Hər iki «mərtəbə» bir birindən yapışaraq səhərəcək yallı getməlidirlər.
Yəqin bu da kimisə ömrü boyu dalında daşımağın simvoludur.
İsveçrədə isə əgər oğlan qızı rəqsdən sonra evə yola salandan sonra
sevgisini izhar elçəyirsə qızın evində gecələyə bilər. Buna «elçilik
gecəsi», yaxud «yoldaşlıq çarpayısı» deyirlər. Buralarda hər şey nə
qədər sadəymiş.
Amma Albaniyada zifaf gecəsi cavanlara intim yaxınlıq qismət olmur.
Çünki gəlin pis ruhların, kabusların başını aldadaraq çaşdırmaq üçün
3 cün, 3 gecə artıq «möhürlü» ərinə müqavimət göstərməlidir. Necə deyərlər
abırlı qız statusunu da qorumalıdır.
Orta əsrlərdə ingilis kilsələrində adətən ağır bir sandıq dayanardı.
Bu gənc qadınlar üçün çınaq olardı. Nişanlı qız statusuna namizəd olan
sandığı bir əliylə qaldırmalıydı. Bu sınaqdan keçməyən qız evdar xanım
olmağa layiq bilinmirdi. Çünki ev işlərinin öhdəsindən gəlməyə bilərdi.
Bu səhnəni müşahidə eləmiş oğlan nigah müqaviləsini yerindəcə poza bilərdi.
Bax, belə zülmləri keçəndən sonra evlənmiş adam sonra ilk xyanətini
nə vaxt eləyir, niyə eləyir sualları Hamletin «olum, ya ölüm» dilemmasından
betər məsələdi. Yeri gəlmiş, Honkonqda qadının xəyanətkar ərini öldürmək
hüququ var, amma yalın əllərlə…