Qadınlıq
simvolu
Yaxud «Portoğal qabığı»nın effektivliyi
Yay gələn kimi
qadınları daha bir dərd alır. Çimərlik kostyumu seçib istədiyin kimisini
ala bilmək müasir qadınlarçün hansısa ümummilli bir problemin beynəlxalq
səviyyədə həllindən daha vacibdir. Necə edəsən, həm abırlı görünəsən,
amma kimsə düşünməsin ki, geyimi nənənin sandığından çıxarıb havaya
verib sonra əyninə keçirmisən. Ay Allah, bu selüliti kim kəşf elədi
axı! Çox yox, 50 il əvvəl qadınlarlar necə də xoşbəxt yaşayırmış. Onların
nə selüliti, nə köklük problemi, nə də arıqlamaq qayğısı vardı. Təsəvvür
edirsiz, keçən əsrin kişisi totuq arvadının bir az fikir çəkdiyini görüb
əlini masaya çırpıb deyərmiş: «Mənə belə qəbuldu, vəssalam!».
İndi selülitin adını gah «portoğal qabığı effekti» qoyur, gah da müxtəlif
diyetaları reklam eləməknən bizdə komplekslər yaradırlar. Elə bil ki,
21-ci əsr bundan böyük problem tanımır. Guya orqanizmdə bundan utanmalı,
xəcalətli bir şey yoxdu və bununla amansızcasına mübarizə eləmək lazımdı.
Gəlin keçmiş əsrlərə boylanaq. Xüsusilə də selülitin nəinki olmadığı,
hətta gözəllik atributu olduğu zamanlara bir ayaq verək. Axı nə vaxtsa
selülit gözəllik simvolu olub.
Əsrlər bir-birini əvəzlədikcə gözəllik simvolu da buna uyğun dəyişir.
Bu heç kim üçün sirr deyil. Məsələn, keçən əsrdə gözəl sayılacaq qadın
indiki zamanda utandığından çimərlikdə paltarını çıxarmaz. Hətta keçən
əsrin seksuallıq simvolu Merilin Manro da uzaqbaşı hansısa ucuzvari
serialda gömbul «xalaşka» rolunu ala bilərdi. O, məşhur jurnallarda
çılpaq şəkil çap elətdirmək istəsəydi mütləq «Xanım, heç olmasa 10 kiloqram
arıqlamalısınız» iradını eşidərdi. Bu keçən əsrdə belə idisə heç İntibah
dövründən danışmalı deyil.
Müasir pepsi dövrünün uşaqları təsadüfən Ermitaj, Luvr, Prodo muzeylərinə
düşsəydi İntibah dövrünün qadınlarını görüb onların müasir jurnal üzlüklərindəki
qadınlardan radikal fərqini həmən duyar və yəqin ki, mütləq təəccüblənərdi.
Axı Rembrant və ya Tisianın sevə-sevə yaratdığı qadınların nəinki sallaq
qarnı, hətta böyürlərində «qalife» əlavəsi və açıq-aydın selüliti vardı.
Bunu rəssamın uğursuz natura seçimim ilə bağlamaq düzgün deyil. Yəni
ki, əlinin altında olan qadından natura kimi yararlanıb. Rəssam bilərəkdən
belə qadınları seçirdi. Axı onlardan ortastatistik çoban qızının portretini
yox, antik allahların obrazlarını yapacaqdı. Deməli, bu qadınlar gözəllik
etalonu idi və əbədiləşdirilməyə ən layiqli naturalar sayılardı. Onlar
ideal idi. Bu fenomeni azah eləmək çətin deyil. O vaxtlar da insanlar
kalorini hesablayardı, amma onun artıqlığı daha yaxşı sayılardı. Hər
çörək qırıntısının qiymətli olduğu vaxtlarda kök insan avtomatik olaraq
daha xoşbəxt, daha uğurlu və varlı sayılardı. Ona görə də İntibah dövrünə
uyğun görünən xanımlar ümidqırıqlığı keçirmək əvəzinə fəxr eləyə də
bilər, axı onlar gözəllik etalonuna uyğun gəlirlər. Nə olsun ki, bir
neçə əsr bundan əvvəlkinə. Məncə o vaxtlar kişilər gözəlliyin qədrini
daha yaxşı bilərdi.
Gəlin bir müqayisələr aparaq. Rubensin «Güzgü qarşısında Venera»sındakı
xanım arxasını bizə çevirməkdən utanmır. Elə həmən müəllifin «Levkippin
qızlarının oğurlanması» tavlosundakı iki qadın o qədər tosqundur ki,
iki qolu zorlu kişi onları atın tərkinə çıxara bilmir. Rembrantın «Danaya»sı
uzanmış vəziyyətdə elə görünür ki, elə bil hamilədir. Hətta Tisianın
«Venera və Adonis» tablosundakı gözəllik ilahəsi də «portoğal qabığı»
ilə örtülüb. Rubensin «Üç pəri» rəsmindəki gözəllərin indi üzünə baxan
da olmazdı. Bir neçə yüz il il əvvəl mələklər də gömbul idi. Əllərindəki
oxu insanlara yönəldib qanadlarını yanına salıb məsum baxışlarla baxan
buruqsaçlı mələklər də toxluq və uğur simvolu sayılardı.
Müasir alimlər də təsdiqləyir ki, kök xanımlar daha sağlamdı. Ətli-canlı
xanımların qadın harmonları yüksək olur və hətta selüliti də onlar yaradır.
Selülit isə bilirsiz ki, yalnız qadınlarda olur. Hətta ən kök normal
kişinin heç vaxt selüliti ola bilməz. Burdan məntiqi nəticə çıxır ki,
selülit qadınlıq simvoludur. Selülitə qarşı yönəldilmiş kompaniyanı
qadınlığa qarşı mübarizə saymaq olar. Nə qədər ki, cinslər var selülit
də olacaq. «Bütün dünyanın qadınları selülitə qarşı birləşin!» şüarı
da feminist qadınların uydurmasıdır.